Každý má svoj zabehnutý denný režim, životný štýl, ktorý nám vyhovuje. Nie vždy je úplne ideálny. Veľa ľudí ho kvôli svojej pohodlnosti nezmení. No určité zmeny nám, nášmu režimu aj organizmu prospejú. Sú to už malé zvyklosti, ktoré zmeníme a môžeme pozorovať veľké rozdiely k lepšiemu. Kde teda začať a ako pozmeniť sov denný režim k lepšiemu?
 krásná dívka.jpg

  1. Vstávajte pravou nohou

Samozrejme je to myslené obrazne. Ale pointa zostáva rovnaká. Ak sa už pri vstávaní pozitívne naladíte a poviete si niečo, čo vás nabudí, zdvihne Vám to náladu na celý deň.  
 

  1. Ranný pohár vody

Ráno je najdôležitejšia časť dňa a to, ako ho prežijeme, značne ovplyvní zvyšok dňa. To, čo Vám pomôže nabudiť sa, je pohár studenej vody. Naštartuje Váš metabolizmus a tak zabezpečí hladký štart. Ešte lepšie zaberá pohár vody s citrónom.
 

  1. Ranná rozcvička

Pri raných rituáloch ešte chvíľu zostaneme. Ranná rozcvička robí hotové zázraky. Rozprúdi Vám krv, preberie Vás a celkovo naštartuje organizmus. Nemusia to byť ťažké cviky. Len to, na čo si trúfnete. Pár výskokov, ľahkých cvikov. Výborné sú cviky, pri ktorých sa ponaťahujte.
 

  1. Prechádzka

Rovnako ako rozcvička aj prechádzka pomôže prebrať telo aj myseľ. Už krátky pobyt v prírode má preukázateľné blahodarné účinky. Prejsť sa môžete aj cestou do práce. 
 

  1. Zbavte sa stresových faktorov

Stres môže viesť k mnohým závažným chorobám. Zaťažuje telo aj hlavu. Stres sa môže postupne rozvinúť do depresií alebo úzkostí. Stresu sa samozrejme nikdy nevyhnete úplne, ale obmedziť ho môžete. Zbytočne sa nenaháňajte, rozplánujte si veci tak, aby ste ich zvládali, vyhýbajte sa toxickým ľuďom.
 jogging.jpg

  1. Nájdite si čas pre seba

Odpočinok je dôležitý a jeho nedostatok škodí organizmu, dokáže rozhádzať aj biorytmus. Preto je dôležité raz za čas spomaliť a oddýchnuť si. Napríklad dať si zelený čaj a prečítať si dobrú knihu.