Prezentovať alebo propagovať svoje služby, produkty či skrátka podnikateľskú činnosť akéhokoľvek druhu na internete má niekoľko podstatných výhod. Nielenže je toto miesto pravidelne a hromadne navštevované množstvom užívateľov a potenciálnych záujemcov, ale internetový marketing ponúka takisto pomerne široký výber efektívnych nástrojov, ako týchto potenciálnych zákazníkov osloviť a získať.Šálka kávy, tablet, e-shop, nakupovanie.jpg
Najdôležitejšia je naša vlastná webová stránka a jej návštevnosť. Obsah stránky musí byť atraktívny a ideálne v súlade s kritériami internetových vyhľadávačov, ktorí ju následne dokážu posunúť na popredné miesto vo výsledkoch hľadania. Takéto umiestnenie so sebou nesie perfektnú viditeľnosť, následne tiež návštevnosť a požadované konverzie. Pod tento efekt sa ale nepodpisuje len obsah a prevedenie formy stránky, ale tiež vonkajšie faktory. Vnútorné ako aj vonkajšie faktory a všetky potrebné nástroje so sebou prináša SEO, respektíve optimalizácia pre vyhľadávače.Monitor a nákupný košík, ilustrované.png

  • V mnohých prípadoch je však doporučené s kompletným a najmä efektívnym procesom optimalizácie osloviť odborníkov. Potrebným „know how“ ako aj dlhoročnými skúsenosťami v tomto obore disponuje seo agentúra.

Na rozdiel od platenej reklamy ide v prípade SEO o organické zviditeľnenie v internetových vyhľadávačoch. Za to, že odkaz na vašu stránku vyhľadávač podsunie na predné miesta sa neplatí. Ide o prirodzený proces a funkciu hľadacích robotov, ktorí k hľadaným výsledkom poskytujú relevantné odkazy, pričom do popredia automaticky podsúvajú tie, ktoré uznajú za najviac vyhovujúce, overené a kvalitné,… čo však posudzujú podľa množstva faktorov. A práve tieto faktory má pod kontrolou SEO, respektíve odborníci alebo tí, čo sa ho rozhodnú vykonávať optimalizáciu na vlastnú päsť.
SEO je často používaným a efektívnym úkonom, pretože ak sa pozrieme na zdroje návštevnosti, sú to najmä internetové vyhľadávače:

  • Google a Seznam

Silným zdrojom však dokážu byť tiež sociálne siete.